Dochádzkové systémy
Rad firiem a spoločností sa stretáva s problematikou evidencie a vyhodnotenie pracovnej doby zamestnancov. Dochádzkový systém ma v súčasnej dobe ešte stále mnoho podôb neefektívnej evidencie, ako napr. vedenie zošita, vypĺňanie pracovných výkazov, registračné hodiny ...

-
Prečo zaviesť dochádzkový systém?
- Zavedenie dochádzkového systému umožní nahradiť dochádzkové zošity a knihy dochádzky. Slúži k automatickému snímaniu a evidencii príchodov, odchodov zamestnancov, prerušenia pracovnej doby s následným informačným výstupom pre ďalšie využitie. Odstráni ručné vyhodnocovanie podkladov. Umožní vedúcim pracovníkom okamžitý prehľad o svojich podriadených pracovníkoch. Zlepší využitie efektívnej pracovnej doby pracovníkov.
Súčasti dochádzkového a prístupového systému:
- dochádzkové a prístupové terminály, zámky, brány, závory, vráta,turnikety
- identifikačné médiá - bezkontaktná karta alebo prívesok, kľúčenka s čipom,odtlačok prsta
- software na spracovanie dochádzky a nastavenie prístupov