Dochádzkové systémy

 

Rad firiem a spoločností sa stretáva s problematikou evidencie a vyhodnotenie pracovnej doby zamestnancov. Dochádzkový systém ma v súčasnej dobe ešte stále mnoho podôb neefektívnej evidencie, ako napr. vedenie zošita, vypĺňanie pracovných výkazov, registračné hodiny ...

  • Prečo zaviesť dochádzkový systém?

  • Zavedenie dochádzkového systému umožní nahradiť dochádzkové zošity a knihy dochádzky. Slúži k automatickému snímaniu a evidencii príchodov, odchodov zamestnancov, prerušenia pracovnej doby s následným informačným výstupom pre ďalšie využitie. Odstráni ručné vyhodnocovanie podkladov. Umožní vedúcim pracovníkom okamžitý prehľad o svojich podriadených pracovníkoch. Zlepší využitie efektívnej pracovnej doby pracovníkov.
 

Súčasti dochádzkového a prístupového systému:

 
  • dochádzkové a prístupové terminály, zámky, brány, závory, vráta,turnikety
  • identifikačné médiá - bezkontaktná karta alebo prívesok, kľúčenka s čipom,odtlačok prsta
  • software na spracovanie dochádzky a nastavenie prístupov